Besökare :D

Förra veckan hade vi besök här i lilla kolsva, Steve och Marti flög hit för att hämta sin lilla "Jack of Sweden".
Jag var otroligt glad för att få chansen att träffa dem!
Jag har både mailat och snackat med dem på msn sedan det första brevet jag skrev till Steve här i bloggen 2009-02-19.. Jag har verkligen lärt känna dem nu och medan vi nattvakade när Nikki skulle valpa satt vi en hel natt på msn och pratade och jag hade webcamen på så att Steve fick se hundarna live :D



Förra måndagen och tisdagen följde jag med Jesper och Anna och åt middag, kollade in Sala silvergruva och Ösby (min gymnasieskola) tillsammans med Steve och Marti.
Jag har inte uppdaterat tidigare eftersom att jag fick chansen att jobba extra och har varit ganska trött på kvällen..

Steve och Marti hade köpt med sig presenter till Jesper, Anna och mig. Till mig hade de köpt en t-shirt (den på bilden), en huvtröja och ett par byxor. Tryckt på kläderna står det "iowa hawkeyes"!.


Steve, Jack och Marti


Jack nyduschad


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken härlig närbild på lilla Jack. Låter maffigt när de heter of Sweden, de som flyttar utomlands :)

Jaktsäsongen för tjäder och orre har startat i dag, så husse tog med sig Snapsarna på en tur ut i skogen för att kolla läget. Ingen fågel, men en näve kantareller i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0