1 dag kvar

Klockan 12 idag ringde Anna-Lena upp mig och berättade att Elins temp var nere på 36.6!
Hon har varit orolig hela natten och ligger just nu i soffan och flåsar. Hon har böjat få sammandragningar nu och har bäddat som en liten tok.

Så här har tempen rört sig;
23/2 klockan 13.00 var tempen 37.60
23/2 klockan 23.15 var tempen 37.96
24/2 klockan 21.40 var tempen 37.20
24/2 klockan 23.45 var tempen 36.90
25/2 klockan 12.40 var tempen 36.60

Nu har jag installerat alla kameror och vi har också varit och handlat dricka, druvsocker, mat, godis och badverk så att både vi och Elin klarar oss om det skulle dröja tills inatt innan det drar igång.

Jag kommer att uppdatera lite snabbt också när det har dragit igång med vad som händer man ALLA bilder och videoklipp kommer efteråt när all valpar är ute och allt annat är klart. Om jag inte hinner lägga in någon bild mellan valparna men om jag inte skulle hinna så LOVAR jag att allt kommer så fort allt är klart och alla bilderna är övertankade i datorn.

Efter valpningen lägger jag ocks upp informationen om medfödda defekter.

Svar ill Lena: Kerstin och Mats har beställt tid till ultraljud på Katja men jag är inte säker på vilken dag det blir. Ska kolla upp det och återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Lena

Åååååh så spännande!! :D



Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0