4 dagar kvar!

Nu närmar det sig!
Ska försöka ta mig tidoch åka över till Jesper och Anna imorgon och mäta Elin nu igen.. Nu närmar det ju sig och jag vill veta hur stor hon var sista dagen.. Sen vill jag mäta ganska direkt efter valpningen, med betoning på ganska! Jag kommer inte att tvinga bort henne från valparna för att mäta, det får jag väl göra när hon ändå behöver ut och kissa eller något sånt..
Jag längtar tills det drar igång.. Dagen D.. Åh f*n va jobbigt det är att vänta!

På tisdag ska Jesper och Anna upp till Stockholm och jag ska vara Elinvakt :D De andra hundarna kommer väl också att vara hemma men det är ju Elin det är viktigt att hålla koll på.. Visste ni att det är olagligt att flytta en högdräktig tik den sista veckan? OM resan inte går DIREKT till veterinären!
Det visste jag faktiskt inte förrän Anna berättade det för några dagar sen, jag hade självklart aldrig åkt runt med en högdräktig tik i baksätet men i alla fall. Bra att det är olagligt i alla fall så att idioter också innefattas, inte som med sunt förnuft.. Det är det ju vissa som bara inte har..

Heh, förresten.. När jag satt med bloggen inatt och lade upp bilder fick jag ett mail, detta var runt 04 någong gång och man blir ju lite förvånad när man får mail så sent.. Inte så många som brukar vara vakna.. Det var i alla fall från Steve i USA så det var ju inte så konstigt ändå.. 7 timmars tidsskillnad gör rätt mycket..


Från vänster; Ann-Marie med Leo, Anna-Lena med Uffe, Hans med Triztan och Jesper med Thyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0