5 dagar kvar

Okej klockan är lite över tolv men det här får i alla fall bli lördagens inlägg.
Idag har jag varit hemma hos Jesper och Anna ett tag, försökte fixa internet till en av deras datorer men det var stört omöjligt! Inte ens min datanördiga vän Pär i Borlänge kunde fixa det :s Han brukar kunna fixa allt!
I alla fall så är Elin helt besatt av att äta! Så fort någonting prasslade eller om man sträckte sig efter nåt att äta så skulle hon vara uppe i knät på en och ha en bit. Och nu får hon ändå valpfoder tre gånger om dagen(!) Så man tycker ju att hon skulle vara nöjd.. Jag börjar nog också tro att hon har fler än åtta valpar, jag tycker att hennes mage är så stor att det nästan skulle vara konstigt om det "bara" var åtta valpar där inne, men vem vet? Det får vi väl se när de behagar att komma ut och visa upp sig.


Elin slappar, den senaste tiden har hennes andning blivit mycket snabbare och kortare.
Men det är väl för att allt är så tight där inne..

Magen nu i dygn 58. /Her tummy at day 58\


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0