Ännu mer information..

Nu har jag suttit en stund framför datorn igen och letat information om valpars sjukdomar, jag skrev alltihop i word och när jag nästan skrivit allt så hängde sig hela datorn! Jag trodde jag skulle slänga ut skiten genom fönstret! Men så startade jag om datorn och tänkte börja om och då stod det att word återskapat dokumentet! Fy hel*ete vad glad jag blev! Nästan allt jag hade skrivit fanns med, det var bara en sjukdom som inte hade sparats. Då var det bara att fortsätta skriva lite till och sen var jag äntligen klar!


Måste bara lägga upp den här bilden igen för jag tycker att det är så häftigt att man verkligen ser valpen, det är konstigt att de redan när vi gjorde ultraljudet var så valplika, då var de ju fortfarande i embryostadiet!
Det skulle vara häftigt att göra ett ultraljud nu när de är så stora och rör sig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0