Bilder på de små miraklen.

Klockan är nu 15.00 och Anna-Lena sover i fotöljen och Jesper i soffan ute i vardagsrummet. De har i princip varit vakna de senaste tre dygnen..

Bilderna kommer i ordning från början till slut, jag tar inte med någon bild på den döda däremot och jag tror heller inte att jag tog någon bild, var för inne i vad som hände..

/The pictures is in order from the nr1 puppy to the last, I won't show any pictures on the stillborn pupp and I don't think that I took any of that one either, I was too caught up in the moment to think about takeing pictures.
The pictures can be upside down or something like that, but I'm putting my last energy on uploading as many pictures as possible, I don't care if they are turned right.. Sorry..\

Jag kanske är slö men jag orkar verkligen inte sitta och vända alla bilder rätt.. Ni får vrida på huvudet helt enkelt :P
Sorry men jag är trött och ganska mosig i huvudet..
Det här är bilderna jag tog, Anna-Lenas kommer senare eller på hemsidan, skriver om det senare..




Nr1


Nr1


Nr 1 & 2


Nr2


Nr1 & 2


Nr1 & 2


Nr 1, 2 & 3


Nr 1, 2 & 3


Hungriga små sötisar!     /Hugry babies\


Från vänster, Nr1, 3, 2 och 4
From the left; Nr1, 3, 2 and 4

Nr1, 2 ,3 & 4


Från vänster; Nr4, 1, 5, 3 och 2.
From the left; Nr4, 1, 5, 3, and 2.

Nr1, 2, 3, 4 & 5


Alla valparna, från vänster är 4, 1, 5, 2, 3, 7, 6.
/All of the puppies, from the left 4, 1, 5, 2, 3, 7, 6.\

Konstigt att tänka sig nu att för bara nio(!) timmar sen så låg all puppisarna där inne och väntade!
/It's weir thinking that all the puppies was inside Elin just nine hours ago!\

Valpningen tog bara 5 timmar ifrån det att hon tryckt ut den första.
/She gave birth to all eight puppies in just five hours.\


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0