Favouriter

Alla har olika tycken med tecknigarna på GDH, jag tycker bättre om de ljusare med färre fläckar. Andra gillar när de är riktigt mörka. Det viktigaste är ju självklart att det är en rastypisk hund som är frisk och kry, men det är ju roligt när det nu blev så att man kan välja mellan de riktigt mörka, ljusare och de riktigt ljusa.
Jag tycker om alla valparna enormt mycket, men här är de med teckningarna jag tycker bäst om.


De två längst ner är mycket ljusare än de andra, det finns en till tik som är ljus också, men hon låg inte i närheten.
Valpen längst upp mot det högra hörnet är den Anna-Lena tycker bäst om.

Uppifrån; 1 och 8.


Maat!


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Oj, vilka sötnosar! Och så många! Vad ska du göra med allihopa?



Jag använder mig av en bildredigeringssida som heter picnik.com Det är superbra, man behöver inte ens bli medlem och det är helt gratis!!

2009-02-27 @ 17:07:00
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0