Ibland är man segare än annars..

Okej så här är det.. Jag har verkligen varit muppig nu ett tag, varje gång jag lägger upp en bild här på bloggen hamnar de i ett arkiv. Ett arkiv som jag trodde att det fanns ett visst utrymme på aå jag har raderat bilder där ifrån då och då.. INTE smart!
När jag gjorde det försvann bilderna från bloggen och det blev bara en massa text kvar.. Tråkigt..
Så nu har jag suttit och lagt upp ALLA bilder igen.. ORKA?!
Men jag gjorde det i alla fall, annars försvinner charmen med GammelDansken.. Det härligaste av allt är att sitta och titta på dem.

Det misstaget gör jag i alla fall aldrig om..
Nu finns bilderna där i alla fall



Det har snöat riktigt mycket idag igen.. Jag är så trött på den här snon nu så jag vet snart inte vart jag tar vägen. Jag vill ha värme igen.. Sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0