Leo, Katja och stackars lilla Elin

Ringde Anna-Lena när jag var hos dem och matade hundarna och då hade de precis kommit fram till Ann-Marie och Roberto och släppt ihop hundarna, Katja ställde upp sig och Leo fattade men det gick inte perfekt direkt.. Får snart uppdatering igen.. Ska tillbaka och släppa ut hundarna igen snart också eftersom att de fick mat förra gången jag var dit..

När de ätit upp släppte jag in dem i vardagsrummet och Elin hamnade i mitt knä, då såg jag att hennes klo gått av.. Stackars lilla Elin.. Det blödde så och hon slickade på det så jag lade ett litet förband men hon hatar till och med att klippa klorna så nu när hon dessutom hade ont i tassen blev det jättejobbigt för henne. Hon hade svansen emellan benen hela tiden.. Hatar att behöva göra sånt när man märker hur jobbigt de tycker att det är..

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad ser jag? Mera parning.

Nu händer det saker. Jättekul!

Jag ska försöka att klura ut hur jag ska få in bilder i min blogg så ska ni få se på fler fartbilder ;-)

2009-02-03 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0