Mer bilder!

Förlåt för dåliga uppateringar men nu har jag varit heelt mosig i huvudet och det har bara kännts jobbigt att ladda upp mer grejer, och då finns det ingen mening för mig att fortsätta blogga. Det ska vara roligt och jag tänker motverka mitt instinktiva egentvång att uppdatera, jag vill att det ska vara roligt och lätt att hålla på med bloggandet.

I alla fall så får ni helt enkelt acceptera att vi har varit trötta efter ett långt och i alla fall för mig en riktigt omtumlande dygn.
Jag ska skriva mer om vad jag kände, tyckte och tänkte under valpningen.. Men först och främst ska jag skriva den där artikeln om valpningen först så att den är klar och jag vet vad jag berättar om där så att jag kan utelämna en del i bloggen :P Mohahahaha!
Ni kan be om artikeln (och kanske tidningen?! Inte säkert än, måste nog prata med styrelsen eller nåt sånt.. Alla som skriver kanske inte vill att vem som helst ska få läsa, för det är ju en klubbtidning och alla som är inblandade lägger ner mycket energi på det de gör.)i pdf format, och sen när tidningen kommer ut kan jag skicka över den så får ni i alla fall få ett uppslag i tidningen..

Tillbaka till bilderna..

Elins tredje ögonlock är det som syns i hennes öga här, hon låg lite i halvdvala. Bilden är tagen runt 15-15,30 idag.


Valparna både mätta och trötta..


Elin tvättar och stimulerar valparna


Jag med valparna, utsäkta utstyrseln men jag hade ingen aning om hur kladdigt det skulle eller inte skulle bli så det blev arbetskläder och kepsen är för att slippa ha luggen i ögonen..

Ja.. Vad snygg man är..


Man är riktigt koncentrerad på vad valpen gör nu när de är så nya och småttiga, det är därför jag är så tråkig och inte kollar in i kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0