Ovanligt med Gammeldansk



Det är egentligen ganska roligt att kolla runt på google, jag sökte bilder på gammeldansk hönsehund och hittade den här på Thyra, det är Anna-Lena som håller henne och jag tror knappast att hon visste att det var någon som tog kort.
Jag hittade några sådana här kort ganska snabbt och jag skulle tro att det är för att rasen är så ovanlig, och att folk är ganska nyfikna.
Det är i alla fall ganska roligt att prata med folk om GDH för det är väldigt få som vet någonting om rasen. Folk tror oftast att det är en pointer eller vorsteh, en snubbe sade en gång till mig när jag var ute med Raija att "jag har en sån där hemma" och då sade jag att det tror jag inte att du har men han vägrade lyssna så screw him.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0