Shoppingen

Jodå vi var iväg och shoppade men det mesta är inte så kul för er att veta.. Men i alla fall så köpte vi lite nya kläder, indrednings grejer så som ljus, bordstabletter osv. Köpte även en ny data mus till mig eftersom att min börjat krångla en del, det blev en ny vit från logitech och ett nytt tangentbord till Stefan. Och nu kommer vi till det roliga! Det blev en hel del hundgodis som jag tänkte åka över och dela ut till hundarna. Ja en del av det i alla fall för allt får de inte nu. Anna var upptagen när jag ringde så det var Jesper som svarade men hon skulle ringa upp så kanske vi kan ta ner valplådan idag.. Den står nämligen just nu i valprummet på övervåningen och vi hade tänkt att den skulle stå i vardagsrummet eller inne på kontoret.



De hade ändrat utseendet på den röda förpackningen så jag trodde att de hade slutat med det godiset som jag vet att hundarna älskar men jag köpte dem åndå. När jag kom hem såg jag att det var samma återförslutningsgrej på baksidan så det var ju bara en ny förpackning.. Och det var ju bra för de är helt tokiga i det här godiset och så är det jättebilligt och så är det ju jätte tråkigt om de inte finns längre! Men det gjorde dom ju (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0