Bilder ifrån Hund 2008

Imorgon ska Jesper och Anna till Stockholm så jag ska ta ut hundarna en stund, jag kommer att ta en del bilder på Elin igen också..
Jag ringde Jesper och Anna idag och frågade om de ville komma och titta på huset, och Anna berättade att hon röjde en del i valprummet men hon lovade att hon inte hade gjort något av det roliga än eftersom att jag vill vara med (:

Idag fick jag äntligen tidningen Hundsport och vill tipsa om att Triztan
(pappan till valpisarna) är med längst upp i högra hörnet på sidan 47!

Jesper är också med på flera sidor t.ex. längst upp till vänster på sidan 64


Jesper med Uffe och Ann-Marie med Elin.


Jesper med Uffe och Ann-Marie med Elin.


Jesper med Uffe och Ann-Marie med Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0