Nya bilder på Elin

Så jag åkte hem till Jesper och Anna en stund och hälsade på och j*vlar var Elin är stor nu!
Hennes mjölk har börjat "läcka" och man känner verkligen fosterrörelser!


Elin i somras!


Elin idag, en riktig tjockis!


Jag och Elin


Tjockisen igen


Hennes mage är en riktig liten kulmage nu :P

På torsdag kommer Triztan och hälsar på och det blir också då vi ställer i ordning valplådan och sånt.
Väntad valpning är ju på torsdag nästa vecka men jag tror nästan att valparna kommer tidigt eftersom att hon ändå har börjat släppa ner mjölk eller i alla fall vätska och i såna mängder att det "läcker". Men jag vet ju inte egentligen jag är ju verkligen inte erfaren, jag har ALDRIG varit med på en valpning förut så jag har ingen rätt att uttala mig om att det kommer att bli så men jag känner ändå att det är möjligt eftersom att hon släpper ner mjölk.

Jag har en del skrivande att göra, ska skriva om vad tiken kan få för sjukomar efter valpning och lite sånt.. Lär väl skriva lite om vad som händer valpen de första veckorna också eftersom att jag kommer vara ganska upptagen med valpisarna då.. Kommer självklart att berätta vad Elins valpar gör också men måste så klart berätta om vad som är normalt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0