Hälsa på valpar och röjja gräs..

.. var vad jag gjorde efter jobbet igår.. Numera är gräset betydligt kortare på Jesper och Annas bakgård och i rastgården än det var innan, jag skulle gissa på en halvmeter eller nåt i rastgården.. I och för sig var det mest bara en massa nässlor och sånt skit i rastgården, lät som om man röjde sly eller nåt :P
Anna tog kort på mig.. Får väl se om hon kan skicka över dem till mig..



Under tiden väntade Anna på att valparna skulle göra högar
.. Anna känner en tjej som pluggar till veterinär och hon ska göra nåt arbete.. Så hon hade valt att undersöka vilket maskmedel som fungerar bäst (två olika).. Så nu samlade Anna avföring innan avmaskning från både valparna och Nikki. Sen ska det göras igen efter avmaskning..
Det ska bli intressant att få resultatet sen.. Det är ju verkligen viktigt att ha medel som funkar på maskarna..

Jag skulle vilja se den här tjejens min när hon får skiten hem till sig sen
:P Den får nämligen inte kylas eller frysas! Tänk er koncentrerad varm Nikkibajs (skattar) så nära näsan som när man kollar i mikroskop.. Myysigt..
Valparnas luktar säkert inte heller så gött..

Jag filmade i alla fall valparna, men var så förbannat trött igår att jag inte orkade krångla med youtube..
Klippen kommer lite senare idag, de håller på och uploadas nu..











































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0