Hälsat på valpisarna!

Pluttarna är så söta och små! Det är ovant att ha valpar som är så små nu.. Det känns ganska skumt att de inte väger någonting alls.. Nu har man ju blivit van att de är stora och klumpiga och ganska tunga att bära runt på.. De här pluttarna är så små att jag (nu igen) är rädd för att jag ska ha en i knä när jag reser mig utan att märka det..













-----
Det här inlägget skrev jag den 20 juni, men jag kunde inte lägga upp det då.. Det var nämligen bara sex små valpar kvar och Anna hade inte hunnit prata med valpköparna än då.. Sedan dess har jag inte pratat med dem alls(!?) så jag har liksom inte hängt med och fått reda på när alla hade fått veta så att jag kunde publicera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0