Nu blir ni nog glada!

Idag har jag varit hem till Jesper och Anna! Det var helt underbart, de små pluttarna kändes inte så små längre, det märks att det var länge sen jag var där.. Festival och sjukdom har kommit emellan men nu ska jag fan skärpa mig och hälsa på oftare.. Den här veckan har jag åtta timmar på jobbet och ingen mamma hemma heller så det blir nog korta besök men jag kommer iaf åka över några gånger.. Mor har ju inget jobb kvar och imorgon skulle hon egentligen gått på semester.. Idag åkte hon till Oslo för att jobba så nu blir jag inte servad något mer här hemma :P Så det tar väl också en del tid av mig, att laga mat och sånt tråk..

Men åter till det roliga! Jag både filmade och tog kort på valpisarna! De är såå söta! Jag har ingen koll alls på vilken som är vilken av dem.. Så det blir ingen numrering.. Sorry..













































































Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det var härligt att se dig igen!!!



Kramar

A-L & Co

2009-07-05 @ 19:20:43
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0