6 dagar kvar!

Idag kom jag äntligen iväg till Jesper och Anna och av en helt annan anledning än hundarna.. Min pojkvän behövde en bil så jag behövde låna Jesper och Annas bil till jobbet imorgon.. Jag passade självklart på att hälsa lite på hundarna och titta på alla fåglarna (: Jag visste att jag hade saknat att vara där men nu förstod jag hur mycket.. Det kändes riktigt jobbigt att inte kunna vara kvar eftersom att jag var tvungen att åka hem för att äta..

Här kommer bilderna jag förstår att ni längtat efter!


Nikki är verkligen stor nu!


En riktig bula..


Och det syns på henne att hon är lugnare till och med på kort..


Stoor mage..


Massor med duvor!


Jättevackra (:


Häftigt med så många olika sorter..





Och självklart Annas Gouldsamadiner


Som håller på att färga ut


Så vackra!

Kommentarer
Postat av: Hannes und Susanne

Hello Carin !

It is good that you are well again and bak on the blogg!

These are nice birds - have they got their own room or a big cage ? They are very beautiful !

Nikki looks fine too - she seems to be ready to be a fine mother again ! So we can`t wait till the puppies arrive !

Many greetings to you

Hannes and Susanne

2009-06-08 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0