En mycket lång helg var det i alla fall..



Jag har varit febrig, illamående och snurrig hela helgen..
Dessutom hade jag svårt att andas då och då.. Kunde med andra ord inte sova alls på hela helgen, vilket i och för sig är ganska trevligt eftersom att jag måste lägga mig så förbannat tidigt i veckorna.. Eftersom att jag dessutom hade fyra böcker jag ville lyssna på så var det faktiskt ganska najs att ha en ursäkt att bara sitta i soffan hela helgen med datorn i knät..

Problemet var bara att jag hade tänkt att hälsa på hos Jesper och Anna-Lena, men det gick ju inte när jag knappt kunde stå upp eftersom att det snurrade så förbannat..
Saknar hundarna och dessutom vill jag ju se deras nya fåglar som Jesper hämtade i Danmark.

Just nu sitter jag och lyssnar på den sista boken och funderar på ett uppdrag jag har för klubben, ska skriva information om gammel dansk hönsehund som ska vara riktigt kort men tillräckligt informativ för att ge en översikt över rasen.. BLAH!

Men det är roligt att få vara med, det visar ju att de har förtroende för mig.. Nu vill jag bara inte svika dem..

Någonting jag har märkt är att det är väldigt svårt att skriva på svenska och samtidigt lyssna på engelska.. Men boken är för bra för att man ska stänga av den :P

Ska fortsätta försöka med den där valphänvisningen nu.. Kan bli intressant..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

oj, oj det där låter inte alls kul :[ Hoppas att du snart känner dig bättre. Jag känner mig också helt snurrig i dag, men inte pga av sjukdom utan för att jag också suttit framför datorn för GDH klubbens räkning nästan hela da'n ( i dag var det bla. dags att göra de roliga katalogerna och resultatlistorna för viltspåren).



Krya på dig :D

Kram

2009-06-02 @ 16:13:36
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0