Mer väntan

Natten var intressant.. Speciellt när Elin hoppade upp på min mage medan jag sov.. Det är lite chockerande att vakna av tassar som steppar runt på en.. Annars har natten varit lugn och Nikkis temp har inte förändrats sedan igår.. Med andra ord så kommer det nog att ta ett tag till..

Jag har varit på jobbet och gjort det jag var tvungen att göra.. Efter jobbet stannade jag en snabbis i köping och köpte nybakat bröd.. Så nu har vi ätit frukost och jag ska bara återhämta mig en stund och sen tänker jag nog åka ut med Uffe och Elin så att de kan springa av sig lite.. Det regnar i alla fall inte idag, men det blåser storm ute så det får nog bli att gå i skogen så att Elin inte blåser bort :P



Jag vill få träffa de små pluttarna nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0