Valpar!

Nu har vi valpar!
Anna-Lena tog precis emot den sjunde lilla valpen, 14:42 (:

4 tikar och 3 hanar och det ser ut som att det är en till på väg!

När klockan var halv tio imorse ringde Anna-Lena mig. Jag hade precis jobbat klart eftersom att jag skippat fikat, så jag stod precis och tvättade händerna och ansiktet när Anna ringde och berättade att Jesper var på väg hem för att hämta henne och Nikki och åka till strömsholm.

Jag berättade att jag var på väg och vi träffades i köping så att de kunde plocka upp mig.. I bilen började Nikki få sammandragningar och hon började också att skaka en hel del. När vi fått rummet dröjde det bara några minuter innan Nikki började få krystvärkar och klockan 11:19 kom den första lilla tösen ut. Inom en timme hade ettan dessutom fått två syskon, en bror och en syster.

Vi bestämde oss för att åka hem eftersom att det flöt på så bra. Sedan vi kommit hem har fyra till tittat ut och nu väntar vi på den sista.. (tror vi iaf)

 

Jag har inte ens hunnit byta från jobbkläderna så det blir lite gratisreklam för miljöteamet :P Måste åka in och hämta bilen också, men det får bli senare.. Nu ska jag vänta på den sista, ringa Stefan så att han hämtar mig.. Hem och duscha och SOVA!

Jag spenderade nämligen hela natten på msn med Steve så min hjärna är totalmos just nu.. Jag trodde verkligen att det skulle dra igång inatt så jag tyckte att det verkade värdelöst att ens lägga sig..

 

Det ska bli helt underbart att få komma hem och slappna av nu! Jag ska däcka i min älskade tvsoffa med min helt underbara ljudbok i öronen.

 

Det kommer självklart in bilder innan jag däckar men filmerna får ni vänta tills imorgon för att se.. Om jag inte vaknar i natt och är jättepigg.. Men det betvivlar och starkt..


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh...jag skulle bara som hastigast kika in för att se om något hänt, å så har valparna redan fötts!!



GRATTIS till er alla som var med och ett jättegrattis med stor kram till världens bästa Nikki.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0