Väntan.. Men trevligt ändå (:

Jag har varit hemma hos Jesper och Anna-Lena hela dagen och väntat.. Det har varit jätteroligt att umgås med dem igen. Och att sitta och snacka med Sanna har varit helt underbart, jag umgås ju aldrig med folk som är i min egen ålder så det är jätteskönt att göra det igen.

Med Nikki händer det inte mycket alls.. Hennes temp har gått ner lite men sedan hållit sig där.. Jag är lite nervös för att missa något när jag åker till jobbet.. Om det inte har dragit igång innan jag ska till jobbet dvs. för i så fall skiter jag i jobbet helt.. Jag vägrar missa det här bara för att det går över tiden lite.. Men om det inte har dragit igång så är jag lite orolig för att det ska dra igång medan jag är där..

Det är inte långt hem men jag har noll mottagning där inne så jag måste gå ut en gång i halvtimmen och ringa i så fall :P Men det ordnar sig väl antar jag, det tempen förändras ju inte så snabbt så jag hoppas att jag slipper strunta i jobbet.. Men det drar ju säkert igång imorgon på morgonen och håller på till efter tolv så att jag missar jobbet hur jag än gör :P Men det borde klara sig en dag ändå.. Skitsamma.. Jag uppdaterar så fort någonting händer men förmodligen inte innan dess eftersom att det bara blir en massa tomt snack då, och jag känner mig bara dum då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0