Anställningsintervju..

Jag brukar inte skriva mycket om mitt privatliv här, den här bloggen ska ju handla om GammelDansken och det passar ju inte riktigt in på mig :P
Men imorgon är en riktigt stor dag för mig och den skulle också beroende på vad som händer så skulle det också kunna vara bra för Jesper och Anna-Lena. Jag ska på intervju på Strömsholms smådjursklinik och hoppas verkligen att jag får jobbet, men samtidigt vill jag inte hoppas för mycket.. Det blir så tråkigt då om jag skulle få ett nej. Men jag har ju verkligen en bra referens hos Jesper och Anna-Lena och jag har dessutom fått uppleva mycket mer än man vanligtvis gör på en kennel nu när jag har varit där så länge. Jag har räknat med mina första sex månader där som praktik men sen dess har det ju också hänt mycket och jag har fått vara med på så mycket.

Håller tummarna!

Jag kommer också att lägga ut lite tidningar på Strömsholm imorgon och det är ju riktigt bra reklam!

Glöm inte www.KennelNeis.com !

Kommentarer
Postat av: Lena

Och här håller vi alla tummarna för dig!!

Postat av: Anonym

Lycka till! Tack för att du skriver så fint o lägger in bilder så att vi kan se valparna. Som sagt, en liten kille (Nr 1?)ska ju komma till oss i Höllviken som sagt. Heter alla 7 något nu????

Mvh,

Katarina

2009-03-02 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0