Besök

Idag kom Hans och Ingegerd förbi och tittade på valpisarna, det var trevligt att träffa dem igen och det syndes på Ingegerd att verkligen ville gulla mer med valparna. Det förstår jag verkligen och jag får knappt nog, jag sitter ofta i valplådan i en havltimme eller så och bara tittar på de små valpisarna när de sover eller äter. Ingegerd avslöjade också att hon nog var ganska avundsjuk för att jag får vara så mycket med valparna. Men det är ju en viss skillnad på avståndet ifrån våra hus. Jag bor i kolsva, det tar fem minuter för mig att gå över till Jesper och Anna. Hans och Ingegerd bor typ 12 mil bort..

Imorgon får Jesper och Anna mer besök, det är en valpköpare som var med på klubbträffen i somras och som har velat ha valp riktigt länge nu. Jag vet inte om jag hinner träffa dem någonting men vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0