Bild på Skipper



Här är Skipper med Ritva Glad.
Minns hennes utseende!
Det är viktigt att hon inte får köpa några fler hundar! Dessutom kommer hon alltid med en ursäkt som gör att hon "inte kan betala nu" och sen får man aldrig pengar för sin hund. En av de beslagtagna hundarna, en irlänsk rödvit setter som hon inte betalat för än och den är snart två år. Nu måste uppfödaren betala för att få tillbaka sin hund, som hon alltså aldrig ens fått betalt för från början.

Ritva byter namn ganska ofta och flyttar ännu oftare, men det hon inte kan ändra på är ju utseendet, så minns henne och kom ihåg att aldrig sälja en hund till henne!

Fler bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: malin

HJÄLP!!! Via föreningen hundar utan hem så tog Ritva min amstaff tik Nova, nu kan jag inte hitta henne. Lever hon ens!?Jäkla skitförening, de som skulle hitta ett så bra hem!!!!! Om ni vet något så snälla hjälp mig!

2010-07-06 @ 17:59:28
Postat av: Anonym

Hej. Hur kommer man i kontakt med dig som skriver om Skipper? Jag skulle behöva mer info om Ritva Glad, för att se om det är samma person som jag lagt märke till. Rykten säger att denna jag har i åtanke har djurförbud, och hon äger en amstaff-liknande hund (är inte så bra på raserna).

Har försökt googla på namnet, men hittar inget som garanterar mig att detta är rätt person.

Malin, kanske är det samma amstaff som du skriver om. Har du lust att maila mig? [email protected]

2010-12-12 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0