Bloggen..

Nu har jag suttit i några timmar och lekt med bloggens utseende.. Jag blev ganska nöjd och orkade inte riktigt fortsätta mer, men det var riktiga skräckexempel mellan det jag hade tidigare och det jag fixade nu.. Ska fixa något bättre senare men orkar inte nu.. Hoppas det blev bättre i alla fall.. Roligare nu med lite riktiga bilder på GDH direkt när man kommer in på sidan i alla fall så att man alltid förstår vad man kommit in på för sida..


Från vänster; nr1, Svea, nr2, nr3, Nova, nr6 och nummer 5 (tror jag har sett rätt nu) :P Det är lite svårt att se när de ligger på sidan.


Samma ordning..


Matdags








Uffe nyfiken





Och så ropade jag på Uffe eftersom att jag trodde att jag skulle kunna få en riktigt bra bild,
och han hoppade istället ner..


En hel hög med valpar :D

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vad fin sidan blev!!!

2009-03-05 @ 16:13:06
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0