GDH träffen..

Jag längtar så till nästa klubbträff i Norberg, det ska bli underbart att träffa alla hundar och människor igen.

Här kommer det lite bilder, jag är inte säker på om jag kanske haft med någon tidigare men.. Det är roligt att se dem i alla fall.


Folk..


Folket igen


Utställning, Triztan och Ingegerd inne i ringen.


Utställning


Utställning


Utställning


Utställning


Hugin, Verner och Eva - domaren


Verner och Hugin, Katrin och Saxe


Apportträning. Stella och Anette


Här hade vi eftersöksgrenarna.


Många var nyfikna..


Vi höll oss i bakrunden för att inte störa hundarna som gjorde provet.


Marias Holger ska apportera fågeln som Verner kastar ut i vattnet.


Fågeln är i vattnet och Holger får klartecken att apportera.


Holger har hämtat fågeln


Jag tror det här är den vackraste bilden jag någonsin tagit.


Och så lämnar han fågeln.


Och så vidare till nästa prov


Ute i skogen och grejar


Holger ska ut i skogen


Och så var han klar


Maria och Holger

Det blir en klubbträff iår igen, det ska i bli roligt! Läängtar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag längtar också, jättemycket!

Och i år ska Marcus vara med h e l a tiden har han sagt. Inget rally ska få komma i vägen för vår klubbträff :)

Jag har varit inne och spanat på ställets hemsida. Det verkar ännu bättre än det förra, tycker jag.

Längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0