Inget bloggande

Idag blir det här mitt enda inlägg och jag har inte mycket att säga..  Men jag måste säga att det är lite drygt att ha hantverkare hemma på morgonen, speciellt om de ska kapa kakel och dammsuga..
Jag lovade i allafall Stefan (pojkvän) att jag inte skulle blogga idag, nu sover han fortfarande så just nu gör det inget. Men jag känner att jag inte träffar honom så mycket, är borta så mycket.. Igår var jag 5 timmar på sjukhuset i västeråsoch gjorde allergiutredning och sen åkte jag ju hem till Jesper och Anna :P Stackars Stefan..

Men ni har kanske lite att titta på.. Lade upp en massa filmklipp igår kväll, så ni får nöja er med det..
Om jag åker hem till Jesper och Anna idag så får ni bilderna imorgon..

Om ni vill se mer bilder av valparna och av mig (haha) så finns det nya bilder på
http://KennelNeis.com
i bildgalleriet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0