Inget nytt att rapportera..

Här hemma har det inte hänt något nytt eller spännande.. Men jag kan i och för sig berätta att jag hörde att det fungerar bra med Skipper och hans nya kompisar, både två- och fyrbenta! Och det är ju verkligen goda nyheter! Jag är så glad för att lilla Skipper fick en andra chans och dessutom på ett ställe där han kommer att ha det så underbart bra!

Det lilla som har hänt är väl att våran handyman Cuba är tillbaka och leker med badrummet igen efter att ha varit spårlöst försvunnen i en vecka.. Vi hade sönder två speglar idag, och så har vi slängt en massa skräp igen.
Det viktigaste vi gjort idag är väl att vi har grattat min syster Nadjas pojkvän Henke som fyllde 23 idag.

Men det roligaste på länge är att min bror kommer hem inatt!! Jag tror att han är klar med sin cellgiftsbehandligt nu och är nog förmodligen cancerfri inom kort! Jag minns inte om jag har berättat alls om hans cancer tidigare men nu är han i alla fall snart frisk! Jag har haft ganska svårt att acceptera att han har cancer och har inte riktigt kunnat prata om det tidigare.. Nu när man vet att han snart är frisk så känns det bättre.. Jag ska i alla fall hämta honom i örebro inatt klockan halv fyra, när han kommer med en buss från oslo..


Från vänster; bror, jag och syster i oslo förra sommaren

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly-bloggen på nätet! ♥ ♥ ♥

Så skönt att få läsa att Calle mår bra. Jag tänker på honom ibland, så overkligt att han skulle drabbas! Hälsa allihopa!!

2009-04-01 @ 06:59:13
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0