Tips! Riktigt bra sida som alla kan ha nytta av!

Jag tjänar pengar via free-food.se och tycker att Du också ska ha samma möjlighet!
Klicka på nedanstående länk NU:
http://www.free-food.se/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=61418
Om länken inte fungerar, kopiera eller skriv in den i Din webbläsare.

PS: Jag tjänar 10 kr om Du registrerar Dig som medlem. När Du har registrerat Dig kan Du också tjäna 10 kr per medlem som Du värvar!

Det är en riktigt bra sida där då får presentkort på ICA; Hemköp, Willys eller Lidl!
Genom en länk på den sidan fick jag dessutom lite pengar på ett konto på paf.se, där jag vann 800kr! Och när jag vann pengar fick jag dessutom pengar på free-food!
Jag fick alltså pengar för att jag fick pengar :P Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, en del SPRINGER pengarna efter. Mig springer dom bara IFRÅN....

2009-03-18 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0