Tre veckor!

Nu är valpisarna tre veckor och det känns både som att det går förbbant fort och som att det bara segar fram.. Jag blir lika förvånad varje gång de ställer sig upp och går runt, men så vill jag verkligen att de ska vara vakna mer och leka mer!
Men det är så roligt att se dem! Jag älskar att få hålla dem och att se dem busa, men de tycker nog inte att det är riktigt så roligt som jag.


Bebisarna trötta, men jag försökte väcka dem :P


Och sen vaknade de faktiskt!


Och började nosa runt


Och skrika efter mat


Klättra


Sniffa


Kolla


Bitas


Brottas


Filosofera


Och seen kom Anna med maten


Nog gillade de maten också


Smask smask


Gott!


Svea skällde och morrade och sen ställde hon sig och försvarade "sin" mat :P


När valparna ätit klart kom diskmaskinen Elin


Och efter maten städade även valparna varandra

Kommentarer
Postat av: Lena

Nämen åh, så gulliga de är!!

Jag vill också höra dem smaska, morra och skälla :)

Barnen gillar den mörkaste killen, och jag håller med dem om att det är rätt härligt med chokladfärgen på ryggen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0