Matglada gammelvalpar






Kommentarer
Postat av: Lena

Men Anna-Lena, vad gör du!! ;-)

Åh, vilka små gullråttor ni har att pyssla med. Jag ser filmerna om och om igen. Jag hoppas att ni hittar fina hem till alla de här små sötisarna. Och jag håller tummarna för att Nikki hittar en snygg hane så att hon än en gång får egna valpisar att mysa med.

Postat av: Anna-Lena

Ja, gissa omjag kände mig HEMSK!!!!! Jag tittade mot valparna på fällen och tyckte att jag såg 6 stycken så därför "stövlade" jag bara på. Den stackars svansen klarade sig dock bra, det var värre med mitt dåliga samvete!! Man ska inte gå och snyta sig samtidigt om man inte har hjärnkapacitet till det...

2009-03-24 @ 16:20:52
URL: http://www.kennelneis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0