Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg och imorse tänkte jag att jag skulle åka till Jesper och Anna, men de var inte hemma när jag var dit (det brukar inte hända ofta och därför tänkte jag inte på att ringa).. Nu ringde jag hem till dem för bara någon minut sedan och de är fortfarande inte hemma.. Men jag skulle gissa på att de är i Stockholm och flyttar grejer så det tar väl ett tag innan de kommer hem igen..

Det har varit riktigt dåligt med uppdateringar i bloggen den senaste tiden och det blir ju självklart så nu när jag har jobb och inte kan vara hos Jesper och Anna lika mycket men jag har ändå tänkt att jag ska hinna över dit litegrann i veckorna. Jag saknar hundarna massor och jag har extrem valpabstinens.

Nu längtar jag tills det blir valpisar igen så att man har små pluttar att leka med igen :D
Jag har tänkt att jag skulle lägga upp bilderna ifrån "valpleveransen" om man nu kan säga så?!
Det var riktigt häftigt att de hur valparna tydde sig till sina nya ägare, men de har iofs varit riktigt framåt de här valparna och har ibland verkat lite för orädda :P

Om det är några valpköpare som fortfarande hänger med i bloggen nu när ni har era valpar så får ni jättegärna skriva till mig om era små valpars upptåg, det är alltid lika roligt att höra om valparnas strapatser.

Om jag kommer över till Jesper och Anna så kommer det självklart bilder senare idag och då ska jag också se till att få lite bilder ifrån leveransen om Anna tycker att det är okej.. (Hoppas att valpköparna kan tänka sig att vara med i bloggen :P)

Kram kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halløj Carin :O)

Du må gerne skrive om os, og lægge billeder ud alt som du synes.

Nova har det rigtig godt. Den er bare SÅ kær og sød.

Og også meget lærernem. Kommer når jeg kalder på den, og kan også " sidde pænt ". I går havde vi gæster, og Nova var eksemplarisk !!!

Den har også været med mig på arbejde 1/2 dag, og det gik OGSÅ rigtig godt.

Den kan selvfølgelig også være lidt fræk, men på den kære måde.

Jeg elsker simpelthen den lille hund :O) !!!

Hils Anna-Lena og Jesper rigtig mange gange ;O)

Stort knus fra Jytte

2009-05-09 @ 21:01:54
Postat av: Hannes and Susanne

Hello Carin !

It would be nice to see pictures of the "puppy delivery" - especially the ice-puppy ! I hope you get some messages from the new owners and hear about the puppies and their new life.

Have a nice evening

Hannes and Susanne

2009-05-09 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0