Dåligt med uppdateringar..

Jag vet att jag har varit grymt dålig på att uppdatera bloggen nu ett tag.. Jag har verkligen haft dåligt samvete för det men det har varit en ganska stor omställning för mig nu när jag har jobb.. Och nu när jag kommer hem från jobbet så är det alltid en massa annat som ska fixas och donas med..

Jag har också känt mig lite nere nu den sista veckan, det har varit en jobbig tid nu för lilla Kolsva..
Nu lägger det andra företaget ner här och där jobbar även min kära mor.. Och vi som dessutom nyss har köpt hus och helrenoverat det...
Det har helt enkelt varit mycket som ska fixas med och jag hoppas på att det löser sig snart så att jag hinner spendera mer tid både tillsammans med hundarna och med att uppdatera bloggen med nyheter och bilder på våra favoritdanskar.

Massor med kramar på er allihopa och ha en helt underbar söndag!
Nu blir det i alla fall sängdax för mig..
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0