Inga valpar för mig idag..

Istället åkte jag och Stefan till ikea och shoppade loss så mycket vi bara kunde med vår budget :P
Vi köpte i alla fall en knasig gardinstång som egentligen är en vajer med klämmor, ingenting annat fungerar liksom eftersom att det sitter vattenledningar framför fönstren nere i vårat vardagsrum.. Det blev också rullgardiner för att kunna mörklägga ordentligt när det är lan och filmkväll och självklart blev det också ett helknasigt tyg som mor ska sy gardiner av imorgon.

Imorgon MÅSTE jag leka med valpar, så är det bara.. Jag får väl vålda mig in om det så behövs :P.. Eller ringa först?
Jag tänkte också ta lite bilder på hur huset ser ut numera, det har hänt mycket sen sist..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0