Ultraljudsbilderna

Jag vet inte om det är så att det är några som läser min blogg som inte också är ständigt uppdaterade av Jesper och Anna, men om det nu är så.. så tänkte jag i alla fall lägga upp de här bilderna från Nikkis ultraljud, det kan ju vara bra att kunna hänvisa till dem någon gång om inte annat.. Jag vet inte men jag lägger upp dem ändå..



Det är riktigt svårt att de att det är foster på bilderna men de lär väl vara lika utvecklade som Elins valpar var på hennes ultraljud. Men det är ju självklart skillnad på vem som gör ultraljudet, det märktes att det var ett proffs förra gången när man nu ser de här bilderna.. Men jag tycker att det var riktigt bra gjort att få med två fosterblåsor på samma kort och det viktigaste är ju att man ser att det är någonting på gång..
Men det var riktigt grymt förra gången när valpen vände sig med huvudet mot proben och smackade med munnen, det såg verkligen ut som att den försökte prata med oss..

Jag hade egentligen velat åka hem till Jesper och Anna idag men jag mår inte alls bra, jag har ont i hivudet och mår illa och det känns inte så smart att åka hem till dem med huvudvärk.. Hundarna brukar gilla att skälla på mig när jag kommer.

Igår var jag till min kära frisör Johan och klippte mig. Kort. Riktigt kort. han snackade nåt om att det blev 16mm i nacken så jag menar verkligen kort :P
Men det var också det enda jag bad om, det är ganska bra att ha haft samma frisör i så många år. Johan vet precis hur jag är och vad jag gillar, han sade att han aldrig hade vågat klippa av mig håret (som han gjorde för ca 3 månader sedan) om han bara klippt mig någon gång tidigare. Men eftersom att jag gått hos honom så länge så behövs det inte ens några instruktioner eller något sådant. Han frågar hur jag vill ha det och jag svarar kort. Det räcker och det är alltid lika spännande att se hur det blir. Det är roligare så än om jag har en bild av hur jag vill att det ska se ut.. Nu är man nyfiken på hur det ska bli.

Det blev en lång utläggning om att jag klippt håret.. Men jag är så glad för att han förstår mig så väl och för att jag alltid blir nöjd utan att jag behöver anstränga mig.. Det är ju alltid najs :D


Förra sommaren på träffen


Och nu är det ännu kortare, kan ta kort på det senare och uppdatera inlägget..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0