Valborg

Igår lånade jag lilla Mozart igen, tyvärr blev det inga bilder alls eftersom att vi grillade och grejade samtidigt.. Men han var här i några timmar och var trött som bara den när vi skjutsade hem honom. Sen blev det så klart ett besök vid brasan och fyrverkerier.. Men det roligaste den här helgen var att min bror och min moster och hennes lilla familj var här och hälsade på, det har vi längtat efter riktigt länge..

Jag vet inte riktigt om de här bilderna hör hit egentligen men jag vill lägga upp dem ändå..

















Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken liten sötnos du har fotat :-)

Postat av: Anna-Lena

Vilka häftiga bilder det blev av brasan!

Hoppas att du fick njuta riktigt mycket av båda brorsan och resten av familjen...



Jag håller tummarna för att det funkar bra på nya jobbet idag!!

2009-05-04 @ 10:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0