Nu blir det nya tag med bloggen..

Nu är jag singel igen.. Känns synnerligen annorlunda måste jag säga.. Men nu tror jag att jag kommer att ha tid igen och jag kan nog behöva leka med hundarna nu också.. Det finns få saker som ger så mycket mer energi som att vara med hundarna! Jag har saknat dem enormt mycket man jag har varit sjuk och sen har jag och stefan haft det riktigt svårt nu en stund.. Nu var det dags att gå vidare och ta nya tag..

Den här helgen ska jag bara leka med min käraste vän Pär men sen blir det mer med hundarna igen..
Det känns tråkigt att jag varit så dålig med bloggen men det har liksom inte funnits nån ork till någonting alls..
Men det ska bli roligt att börja om nu, det känns som att världen helt plötsligt är full av möjligheter jag och funderar mycket på vad jag vill bli och vad jag vill plugga.. Jag känner mig inte så bunden och ingenting känns omöjligt..

Det är klart att det inte bara är roligt, jag älskar stefan men jag tror att vi båda kommer att må bättre isär..

Kommentarer
Postat av: Lena

"Jag hugger i sten

Men jag tror att jag sakta börjar se en kontur

Några armar och ben

Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur..."



Kläm på lite Winnerbäck och sjung, gråt och tanka ur allt vemodigt och tråkigt du kan hitta. Sedan kickar du igång dig och tänker framåt. Herrejösses du har massor att göra :) En fin tatuering startar du väl med, hoppas jag :)

Kramar i massor från mig.

/Lena

2009-10-18 @ 08:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0