Ett sådant där onödigt inlägg..

Ja egentligen är det nog det, alldeles onödigt för jag har inte så mycket att berätta just nu..
Det var ett tag sedan jag var hem till Jesper och Anna någon längre stund men jag har varit där ett par gånger i veckan.. dock bara korta stunder..
Självklart blev man ju fruktansvärt bortskämd förra helgen då man fick ha sötaste Elin hela helgen men tyvärr har jag inte riktigt haft tid att stilla mina hundabstinensbesvär sedan dess..
det har varit läkarbesök, träffar på arbetsförmedlingen, studiebesök på lernia (ska kanske utbilda mig där) och nu två inspirationsdagar som arbetsförmedlingen tvingar mig att gå på.
Dessa inspirationsdagar blev dock en mycket trevlig upplevelse måste jag säga, sitter där tillsammans med tre grymma brudar och vi har skitroligt tillsammans i pauserna :D
Blir inspirationsdag imorgon med och sedan mot örebro på lördag.. som sagt, helt onödigt inlägg :P

Gjorde julsnaps idag också :D





Nu ska den stå och gotta till sig till i jul då man äntligen får smaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0