I "gruvan"





Mia är tjock :o
Men jag klagar inte alls måste jag säga, vi är nu TÄMLIGEN säkra på att hon är dräktig :D
Vi har inte gjort något ultraljud den här gången och tur är väl det kanske, det verkar som att vi inte ska göra det.. Då är det alltid tomt (; Valplådan är redan på plats och ni anar inte hur enormt lycklig jag blir när jag ser den stå där :D

Idag åkte jag och Anna och besökte min favoritbadplats en stund :p
Fast den här gången var man inte sugen på att bada alls, utan hundarna fick springa av sig istället :D De sprang självklart ut på isen, men det hade gått folk på isen också så det var ganska lugnt..
Men man blir ganska nojjig ändå :p


Wilda på språng


Julstäming va?


Elin kastar i sig några kilo snö :p


Här fortsätter de att äta snö :p


Sen ut och springa lite


Nikki hinner inte riktigt med de andra, tantis (;


Söta Wilda terroriserar morsan :p




















Jag kan flyga, jag är inte rädd :P
Men det gulligaste är att Elins öra sticker upp där bakom och gör så att det ser ut som att Wilda har ett horn :P


Nikki <3





tihi :D





Tigger och ska precis hoppa lite på Anna (kolla in hennes puppyeyes!)






Jag vill avsluta med några frågor..
Är det så här hos er också: hundarna kommer ut i snön, kissar och springer lite och sen tokäter de snö?! Allihopa hemma hos Jesper och Anna gör så, nu har till och med lilla Tindra hängt på :p

För det andra.. Skulle det kunna vara intressant med tävlingar i bloggen? Jag skulle kunna ragga lite sponsorer om ni är intresserade.. Borde kunna få tag på lite skoj grejer som ni kan få tävla om (:

Kommentarer
Postat av: Lena

Tokäter snö är precis vad de gör! Bara skopar i sig, och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Det kan ju inte vara särskilt bra :( Tävling låter jättekul, men orkar du? Jag tänker att det kan lätt bli så att det känns jobbigt att ha nåt som "hänger över" och måste göras. Men absolut är jag för tävligar! :))



Kul att du uppdaterar så vi får se vad Kolsva-gänget gör.



Kram

2010-12-09 @ 21:47:12
Postat av: Carin Sund

Ang. snöätandet: Vår strävhårstax, 11 år, gör exakt likadant, gör sina behov, sen springer han & äter snö, det verkar ibland som han gör det för att busa, för vid tillsägelse, springer han & äter då ännu mer snö..... ;-)) (till barn, sa man förr att "man inte skulle äta snö för då får man mask i magen"?)

2010-12-10 @ 09:20:36
Postat av: Jytte Ruwald

Super gode billeder carin !!!!!!! ;O)

Glæder mig vildt meget til at se Mias hvalpe.

Knus fra Jytte

Hils Anna-Lena og Jesper rigtig mange gange.

2010-12-12 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0