Hemligt paket!

Idag fick jag hem ett paket med stort P! Det är den bästa och roligaste sponsringen vi har fått och ingenting kommer att slå det! Inte för mig i alla fall.
Det är handgjorda saker (3 stycken) som en valpköpare själv gjort!
Jag kan inte riktigt beskriva mina känslor för hela den här grejen.. Han tog kontakt med mig och frågade om vi ville ha de här sakerna till vårt 300års jubileum för någon månad sen och när jag fick hans meddelande trodde jag helt ärligt att det inte kunde vara sant. Jag och Anna pratade om det han gjort (eftersom att jag blev så chockad osv.) och både hon och jag började gråta, det är så fint gjort av honom!



Det skulle vara roligt att visa er vad det är egentligen men samtidigt skulle det kännas fel..
Det enda jag tänker säga är att två av sakerna är någonting som ALLA jägare behöver och använder flitigt. Ni kan säkert gissa vad det är men ni kan aldrig ana hur vackra de är.
Den tredje saken är en skitsmart grej som kombinerar två saker i träningen av hundar. Jag har i alla fall aldrig sett en sån smart grej :D


Ni kommer att få se sakerna han skickat efter träffen. Jag är till och med sugen på att inte ens visa Jesper och Anna.. Fast mest för att jävlas :P


Tusen tack Hannes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0