Ett litet uppehåll..

Det har varit ett litet uppehåll i bloggen nu och mer blir det tyvärr snart..
Jag har som jag berättat tidigare krachat min stackars trötta kamera på en stenhäll och den mår inte så bra..
Jag har varit hemma hos Jesper och Anna både igår och idag.. Igår var det ganska slappt hela dagen och vi njöt av otroligt god mat, idag blev det däremot mer arbete och vi åt resterna av gårdagens fantastiska grillade middag..



Idag såg min dag ut ungefär så här..
Vakna alldeles för tidigt av en otroligt störande väckarklocka för att gå och träffa söta chefen och titta på vad det är jag ska sysselsätta mig med de första veckorna tillbaka..
Sen drog jag hem och bytte kläder för att efter frukost åka hem till Jesper och Anna..
Där var det lite morgontrött humör och hundarna hade misskött sig genom att äta skor.. Vi drog ut i skogen och Anna lade spår. Efter skogsturen åkte vi och köpte virke till voljärerna och började bygga :D
Solen brände på som aldrig förr och det var segt att vara ute och jobba men trots det gick det riktigt bra! Fram på eftermiddagen åt vi lite och precis när vi var klara kom Yvonne för att gå spår med en tax..
Jag och Jesper fortsatte med voljärerna och kom riktigt långt!
(Det som nu är kvar att göra är på med färg, upp med taket, göra dörrar och sätta upp nät!)
När Anna kom tillbaka igen hakade hon på arbetet och vi gav till sist upp när vi faktiskt inte kunde fortsätta mer..
Vi behöver köpa färg, takskruv, mer reglar och nät för att kunna göra klart..
Vi gick in och kollapsade i sofforna och efter ca 2 timmar åkte jag hem..



Måste också berätta nu i förväg att jag tar semester en vecka från bloggen.. Det blir först nästa vecka men så vet ni det i alla fall.. Nu i helgen ska jag fira midsommar tillsammans med familj och GDH! Tänkte sno hem Elin från Jesper och Anna :D


Mitt huvud är verkligen som mos och jag hoppas att ni ursäktar eventuella stavfel och annat skräp..
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lena Halvars

Då önskar vi dig en riktigt mysig midsommar, och en skön semestervecka :)

2010-06-24 @ 09:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0