Idag var vi tröttare än vi ville erkänna :p

Idag har det gått på halvfart för både två och fyrbenta.. Hundarna har varit trötta och skälliga och vi har slafsat fram, liksom släpat fötterna efter oss :p
Vi har ändå fått lite gjort och är ännu tröttare idag, vi grillade även idag och det är så skönt att kunna sitta på altanen (:
Imorgon blir det en lugn dag och det enda jag har planerat att göra är att städa ur bilen ordentligt, det behövs!
På söndag blir det utställning och sen börjar kneget igen (; Men roligt är det verkligen för det blir otrolig skillnad!
Även idag har jag varit dum och inte fotat någonting.. Men nån dag snart borde jag väl kunna ha med mig hjärnan igen :p
Nu ska jag snart sova lite (:
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0