telefon möte igår..

igår var det möte.. vi snackade i tre timmar :D det var hur trevligt som helst! jag älskar verkligen de där mötena :p det är lite knasigt egentligen.. men det är verkligen trevligt, och jag ser verkligen fram emot årsmötet (:
Anna flikade in att Elin antingen är riktigt skendräktig eller så är hon faktiskt dräktig :D jag hoppas självklart på det senare :P
jag hoppas vi ska åka på ultraljud, jag vill veta säkert hur det är.. jag kan liksom inte hjälpa att jag hoppas annars.. det är så jobbigt att hoppas om det inte blir nåt sen.. om hon bara skulle vara skendräktig..
men faktiskt så tror jag inte att hon är det..
hon beter sig liksom inte som att hon är skendräktig, det är bara hennes kropp som ser dräktig ut..
i alla fall snackade vi om träffen och årsmötet igår.. och jag tror att träffen kan bli helt underbar iår. det känns som att vi är lite mer avslappnade iår, så att vi inte stressar upp det lika mycket som vi gjort förut.. då har vi planerat så mycket och även om vi menat väl så har det blivit lite för mycket.. de som bara är där kanske inte tycker det men det blir lite mer som jobb än nöje då.. man hinner inte riktigt njuta som man skulle vilja..
iår blir det nog bra tror jag :D
och årsmötet ser jag verkligen fram emot! jag hoppas bli vald som något helt annat än suppleant.. ska inte skriva så mycket om det nu.. jag skriver mer om det om jag skulle få som jag vill på mötet :P tihi..

igår på mötet satt jag hela tiden och skickade bilder till Eva som gör tidningen.. det är så roligt när ens bilder blir använda (: Eva tyckte det var bra bilder så jag håller tummarna :D






























Kommentarer
Postat av: Lena Halvars

Mmmm, vilka fina bilder! Ja, jag längtar också till årsmöte och så TRÄFFEN :)

Det ska bli så kul!



Tänk, på lördag är det ett helt år sedan vi hämtade hem Skipper!! <3

2010-03-23 @ 21:45:20
Postat av: Anna-Lena

Jag ser också fram emot träffen. Precis som du så tror jag att vi gjort klokt i att inte ha så många olika prov mm. Hoppas bara att GDH-folket kommer så att vi får många fina hundar att titta på och trevliga människor att prata med :)



Kram!

2010-03-30 @ 10:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0