The beautiful people, the beautiful people!

Ibland förvånas jag verkligen av hur fina och underbara människor kan vara! Egentligen skulle man hålla det här hemligt till träffen för att det är ett så helt otroligt fint pris men jag kan inte hålla mig! Hannes (en valpköpare från österrike) hörde av sig till mig idag, han tillverkar tydligen knivar och vill skänka en som pris till vårt 300års jubileum.

Tänk vad fint det blir! Att en handtillverkad kniv ska ges som pris på vårt jubileum till någon lycklig själ, en kniv som dessutom är gjord av en GDH ägare! Någon bild får ni däremot inte! Det ska bli en överraskninghur fin den är! :D
Vad roligt det är att vara PR-ansvarig ibland!

Im so happy i could cry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0