Höstpromenad

Idag åkte jag hem till Jesper och Anna efter jobbet, vi satt och snackade en stund och sen snodde jag med mig min sötaste Elin och vackra Nikki ut på en promenad ner till grustaget.. Har varit lite upptagen med annat ett tag nu så det har inte blivit mycket bus med hundarna alls (har lite småtaskigt samvete)..  SÅ det var dags för lite påfylling nu innan man får sån där galen hundabstinens igen..



















Jag blir arbetslös nu på måndag så förhoppningsvis så blir det mer tid hos hundarna nu.. Ska dock provjobba på en restaurang på tisdag men bara för ett vik.. Får se vad det blir av det hela.. Inte mycket mer att rapportera..

Jag hoppas ni är med i min facebook grupp Gammel Dansk Hönsehund! Där ligger mer bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0