Ang kommentarer..

Jag vill bara säga att alla kommentarer ni lämnar på min blogg måste jag själv godkänna för att de ska synas på sidan.
Detta betyder alltså att om jag vet att någon har lämnat en kommentar under falskt namn och skrivit en massa strunt om att mina åsikter är fel så kommer den kommentaren inte att godkännas och vara synlig för någon annan än mig.

Jag vill också poängtera att jag är utbildad djurvårdare och uppväxt med jakthundar och andra djur. Jag har dessutom sett mer än 50 hundar av rasen gammeldansk hönsehund, sitter med i styrelsen och är aktivt inblandad i aveln med GDH. En person som då är så feg att denne inte vågar skriva ner sina åsikter och signera med sitt eget namn och dessutom har erfarenhet av 2 vanvårdade GDH har ingenting att komma med.

Om detta dessutom fortsätter kommer jag att anmäla denne person för trakasserier eftersom att jag med detta inlägg vill undanbe mig från mer kommentarer från denne person.

Dina kommentarer är nämligen ovidkommande för mig.

Men detta berör alltså inte dem som inte känner sig träffade av att ha lämnat en skräpkommentar under falskt namn.

På den här bloggen är jag inte förbunden att skriva något som jag själv inte håller med om. Det här är min alldeles egen blogg där jag får skriva vad jag vill så länge jag inte bryter mot någon av Sveriges lagar.
Den är endast kopplad från SRGs hemsida för att den handlar om GDH och om de skulle vilja ta bort mig får de göra det och om jag inte skulle vilja ha med dem att göra skulle jag be dem ta bort länkningen. Jag är inte tvungen att skriva bra om vissa hundar och mindre bra om andra.

Tycker jag att något är fel så skriver jag det, och tycker jag något är rätt så skriver jag det. Det är mina åsikter, mina tolkningar av verkligheten.

Men i den aktuella frågan har jag stöd av polisen och en kvinna som har stor erfarenhet av att ta hand om vanvårdade hundar.

Kommentarer
Postat av: lena

:) Love you!!

2011-04-20 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0