Förvåning vid postlådan..

Idag när jag var ut och hämtade posten hade jag fått ett paket (: När jag kom in såg jag att det var från våra vänner i Österrrike (: Hannes har varit oerhört snäll iår också och skickat mig pris till träffen :D

Han har dessutom lyckats pricka in det perfekt! Vi har tema jakt på denna träff, det blir träning och en massa skoj.. Och iår skickade han en perfekt jaktkniv som har ett riktigt snyggt blad :D





Jag måste säga att jag verkligen vill åka ner till Österrike och träffa dessa underbara människor! När Jesper och Anna varit där skickade Hannes och Sussanne med presenter till mig också!

THANK YOU HANNES! I really can't thank you enough!

Kommentarer
Postat av: lena

Åh, vad fint! Jag blir såå glad. Och nu vill jag att det ska vara träff igen :)

2011-02-15 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0