Full fart med hundarna (:

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera ett tag men jag har faktiskt varit hos hundarna ändå.. De har haft "julafton" tre gånger de senaste två veckorna :D Då har jag varit lite galen och köpt alldeles för mycket godis :p
Hundarna blir både glada och lite tjocka! Fördelen för mig är ju faktiskt att jag slipper gaserna som blir av allt godis de får av mig.. Jag åker ju hem lagom till de börjar med sina grisöronsfisar :P Leksaker har de också fått några och ja jag är fullt medveten om att jag gör det för att kompenser att jag är här mer sällan nu :P Fast jag tror nog inte att de misstycker (;

Just nu är vi precis klara med duschning av alla (7!) hundarna, och Wilda och Elin sitter och slickar varandra torra i soffan (: Innan denna duschningsmani kom över oss var vi ute med alla GDH flickorna i skogen så att de fick springa av sig. Innan jag kom hit idag hade nämligen Anna varit ute med Uffe, Tindra och Liva så de var nöjda och glada..






































































Kommentarer
Postat av: lena

Vilket underbart gäng med tjejer :)

Fullt ös liksom!

Det ser ut som att de inte egentligen hade någon större lust att sitta kvar på bilden när de alla sitter ner.



Men jag ser att de också bode blivit rejält bruna av att rejsa på den vägen :)



Här är hundarna både vårpigga och vårtrötta just nu. Och så fäller de nåt så otroligt med päls. Vi får liksom kamma golvet varje kväll ;)



Kram på er alla!

2011-03-28 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0