En död Carin

Igår blev valparna en hel vecka gamla och jag hann knappt träffa dem alls.
Jag jobbade 06-14. När jag kom hem grillade vi och sen hamnade jag i soffan. Jag var TRÖTT!
Sov några timmar och sen ringde Joel som stod i karmansbo och behövde startkablar. Jag åkte och hjälpte dem att få igång bilen. Sen åkte vi mot köping men innan vi ens kommit till kolsva pajade fläkten batteriet. Batteriet i sin tur lyckades på något mirakulöst sätt paja en slang till kylaren och en fläktrem. När vi öppnade huven var det kylarvätska och batterisyra överallt!

Vi körde den bilen till vägkanten och satte ut triangel och sen åkte vi hem till Jol för att leta på någon som kunde hjälpa till att flytta bilen. Som ju självklart är en automat som man inte ska bogsera. BLÄ! Jag åkte vid elvatiden och kom hem vid tvåtaget.. WEI!

Idag ska jag jobba över igen. Tack och lov går jag 15-23 idag :D
Nu ska vi väga valpar innan jag åker.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jobbigt med bilar som inte vill samarbeta. H

oppas det ordnar sig. Nyfiken på valparna hur de utvecklas och ev nya bilder om du hinner!

2011-05-09 @ 13:52:05
Postat av: lena

Usch, såna där rubriker får du ju inte skriva...:( Man kan ju få hjärtsnörp innan man hinner läsa det färdigt ju ;) Kram till dig, högst levande människa! :)

2011-05-09 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0